Canner problem canon ir2520

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tulipano
    Trusted Tech
    • May 2010
    • 124

Canner problem canon ir2520

salve ho un problema con una canon ir2520 nella configurazione dello scanner twine, qualcuno sa come si installa?ho provato in tutti i modi installando il suo programma scanner ma non ho risolto.grazie per l'aiuto. problema canner canon ir2520

Hi I have a problem with a canon ir2520 scanner configuration in twine, does anyone know how to install it? I tried in every way by installing its scanner program but I risolto.grazie for the help. Canner problem canon ir2520
  • mramlawi
    Senior Tech

500+ Posts
    • Jul 2011
    • 838

Re: Canner problem canon ir2520

Hello my friend ,

You should install the color Network scan gear driver then discover the ip and make selection then press ok now the scan should works

Regrads
    Distinguished road makes you jewel in rough

Comment

• gensys
      Trusted Tech

250+ Posts
      • Jan 2011
      • 323

Re: Canner problem canon ir2520

Originally posted by tulipano
      salve ho un problema con una canon ir2520 nella configurazione dello scanner twine, qualcuno sa come si installa?ho provato in tutti i modi installando il suo programma scanner ma non ho risolto.grazie per l'aiuto. problema canner canon ir2520

Hi I have a problem with a canon ir2520 scanner configuration in twine, does anyone know how to install it? I tried in every way by installing its scanner program but I risolto.grazie for the help. Canner problem canon ir2520
      1-st >>> turn on scanner
      Online=One Line
      http://www.copytechnet.com/forums/ca...-scanning.html
      The Road will be Mastered by >>> the Going...

Comment

Working...